Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak se tam domluví negramota bez znalostí cizích jazyků?

0 0
možnosti
Foto

Není to takový problém. Nechci říci, že rukama, nohama, ale něco znáte z ruštiny, němčiny a angličtiny a nápomocný je vám i překladač Google. :-)

0 0
možnosti
Foto

J11o63s77e13f 79B95á53r46t86a

24. 11. 2020 11:41

Mám krásné vzpomínky na Eger, odkud jsme vyjížděli do jiných termálů v okolí.

1 0
možnosti

Maďarské lázně zaslouží pochvaluR^čisto, dobré jídlo a služby. Až bude po všem doporučuji i lázně v Budapešti i s prohlídkou krásného města.

0 0
možnosti
Foto

Budapešť jsme také navštívili, hezké město a já měl oči hlavně na místní tramvajový provoz.:-)

1 0
možnosti

Kdysi jsem byl v Budapešti a to je vše, co jsem navštívil v M., dokonce ani jejich B - moře jsem jako správný Čechoslovák neviděl. Ale ty termály by na mé staré kosti byly asi prima, jen je už asi i díky viru dosti pozdě to plánovat...R^

1 0
možnosti
Foto

Věřte tomu, že situace s virem se zlepší a do Hevízu se vydejte. Je to nádhera a pro tělo naprostý balzám.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS