Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máme v podstatě stejné zážitky na stejném místě. Bydleli jsme mezi Letnou a Chotkovými sady. Takže jsme se vyřádili i tam, a cestou na Písajdě, nebo-li Písecké bráně.

Díky za pěkný vzpomínací blog!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Každý máme své ,,poklady", tedy vzpomínky. Ale i ,,poznání", že není až tak radno se na ona místa po mnoha letech vracet, neb vše je již dávno jinak;-)

2 0
možnosti
Foto

Byl jsem nedávno na procházce ve Stromovce a musím vám říct, že jsem nebyl zklamán, spíš naopak. Jinak máte pravdu v tom, že cestou ulicí Milady Horákové jsem shledal dost změn.:-)

1 0
možnosti

Měla jsem podobně svobodné dětství s hrama na ulici a s hospodou u Rubešů kde čepovalo pivo i pro mého otce, jenže Na Pankráci.

Já jsem si zavzpominala důkladněji zde https://pankrac.estranky.cz/

Zdravím vás a těším se na vaše další psaní.

1 0
možnosti

Ty vzpomínky na dětství kdekoliv, jsou neobyčejně milé. Nebavily mne opakované řeči pamětníků ! Furt mleli, že švestky byly modřejší a třešně větší ! V zimě zima ! Když tak nad vším přemýšlím, dávám jim za pravdu a dodávám - A v létě - bylo léto ! ... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS